• harry

     


    Wat is jouw superkracht als ondernemer?

     

    *De test is gratis en je gegevens zijn veilig
    "Verbluffende test! Klopt feilloos!" reactie Tanja

  • Aanpak voor je persoonlijke aanbod en marketing toolbox

    Ben jij dit?

    Je wilt:

    • meer halen uit je ondernemerschap
    • jezelf continu ontwikkelen
    • je unieke gaven en expertise delen met meer mensen.

    Maar…

    • je marketing is gefragmenteerd en het levert te weinig op
    • je vind het lastig om een (standaard) aanbod te maken dat past bij jouw ‘beste ik’ en je ideale klant
    • je lijkt tegen een plafond aan te lopen bij het krijgen van (meer) klanten
    • je mist bepaalde business kennis en vaardigheden om je bedrijf naar een volgend niveau te tillen
    • je bent op zoek naar wat jou uniek maakt en hoe je dit kunt omzetten in een lucratief aanbod en marketing voor je ideale klant

     

    Waar te beginnen?

    Met alle mogelijkheden is het soms moeilijk om door de bomen het bos te zien.

    Je vraagt jezelf af…moet ik gaan bloggen? Een geweldige website bouwen? Een boek schrijven? Netwerken? Webinars geven? Presentaties? Social media? 

    Dit alles kan verlammend werken.

    Natuurlijk, je blijft bezig. Maar er is een verschil in ondernemend zijn (actie nemen) en succesvol ondernemen op jouw voorwaarden.

    Je wil die stap nu echt zetten.

    Want waarom wachten?

    Stel je persoonlijke marketing toolbox samen en ontdek jouw stijl van ondernemen

    De grootste fout (die ik ook gemaakt heb) is om klakkeloos te doen wat anderen (goeroes, experts) je vertellen.

    Vergelijk het met je vakgebied. Je kunt technieken leren, maar sommigen passen je beter dan anderen.

    En ze worden pas echt iets waard als je jouw sausje erover heen giet.

    Dat maakt jou uniek en authentiek.

    Zo werkt het ook in het ondernemen.

    Ik help mijn klanten altijd om hun unieke stijl te vinden en meteen te vertalen in alles wat je doet.

    Hoe kan je nu al enorme vooruitgang maken om die stap van ‘goed naar geweldig’ te zetten?

    Volg deze stappen naar een authentiek bedrijf met een aanbod en marketing die op jouw lijf zijn geschreven

     

    1. Bepaal je primaire ondernemerstype
    Achterhaal allereerst je superkrachten als ondernemer. Wat doe je al enorm goed en hoe kan je dit nog beter inzetten bij alle aspecten van je bedrijf?Zo kan je ook veel makkelijker achterhalen waar je nog verbetering in hebt te boeken. BUTTON: doe de test

    2. Vind je bezieling en bepaal jouw versie van succes
    Je gaat je intuïtie volgen. Je laat alle angsten, beperkingen en opgelegde regels van buitenaf varen. Je gaat vanuit je kern bepalen wat succes voor jou is.En of dat nou vrijheid is, de wereld verbeteren, je passie volgen, een topexpert worden of financieel groeien…alles is okay.

    3. Bepaal je groeipad
    Aan de hand van je volledige ondernemersprofiel bepaal je:*Waar je mogelijk belangrijkste blokkade zit voor verdere groei (bijvoorbeeld bij je aanbod, marketing,   verkoop, leiderschap of bezieling)
    *Wat je hebt te ontwikkelen, en in welke volgorde. Zodat elke stap het meest rendement oplevert.
    *Welke natuurlijke kracht je daarbij meer moet inzetten

    4. Ontwikkel je eigen stijl en vul je ‘marketing toolbox op maat’
    Voor elke stap stel je je eigen toolbox samen. Zodat je in alles dicht bij jezelf blijft en toch resultaten boekt. Je gaat:*je krachten en drijfveren optimaal benutten.
    *technieken om gewoontes en vaardigheden snel ‘in te slijten’
    *meteen jouw eigen stijl van ondernemen te vinden

    5. Boek continu resultaten zonder te forceren
    Nu is het zaak om in actie te komen. Er wordt hier veel van je persoonlijk leiderschap verwacht. Het voornaamste element is hierin je intuïtie, zelfregie en je innerlijke vuur. Gebruik hiervoor de methode van de 6 ondernemershoeden om je op het pad te houden. Hiermee heb jij alles in je om bezield én succesvol te ondernemen.

    Aan de slag met deze stappen?

     

    NU STARTEN

     

     

    css.php