• harry

     


    Wat is jouw superkracht als ondernemer?

     

    *De test is gratis en je gegevens zijn veilig
    "Verbluffende test! Klopt feilloos!" reactie Tanja

  • Waarom ik wél geloof in persoonlijke aandacht en maatwerk

    Geschreven door Harry Stoffelen

    Ik vind het heerlijk om met kleine groepen te werken.
    Vooral in het geweld waarin alles maar groter en meer moet vind ik het juist prettig om verdieping aan te brengen.
     
    Ik geloof ook in maatwerk.
    Omdat ik vind dat iedere ondernemer recht heeft op wat voor hem of haar het beste werkt.

    Het lijkt alsof ik daarmee marketing wetten doorbreek.
    Immers het mantra van veel marketing goeroes luidt:
    “Verdien meer geld met minder werk: vergroot je schaal en standaardiseer je producten.”
     
    Waarom kies ik dan toch voornamelijk voor kleinere groepen en maatwerk?

    Persoonlijke aandacht past bij mij
    Ik ben een coachend trainer.
    Om je zo goed mogelijk te helpen heb ik het nodig om te ervaren wat jou bezighoudt.
    Alleen zo kan ik je helpen kleine veranderingen door te voeren die jou een enorme doorbraak geven.
    Persoonlijke aandacht en een vertrouwde sfeer zijn voor mij daarbij essentieel.
     
    Kortom: Je verdient de ‘de beste versie van mij’. En dat krijg je als ik je in een select gezelschap begeleid.
     
    Ik denk ook dat persoonlijke aandacht bij jou past
    Ik vermoed dat je dit leest omdat je persoonlijke groei en vrijheid minimaal zo belangrijk vindt als geld verdienen en veel klanten krijgen.
    En omdat je wilt geloven dat je succesvol kunt ondernemen op jouw manier.

    Ik merk dat juist daarom veel ondernemers een steeds grotere behoefte hebben aan persoonlijke aandacht.
    En ook een toenemende weerstand tegen té algemene stappenplannen.
     
    Mensen willen op zoek gaan naar wie ze zijn en hoe ze marketing vóór zich kunnen laten werken in plaats van andersom.
    En daarvoor hebben ze iemand nodig die ze een spiegel voorhoudt en prikkelt om trouw te blijven aan zichzelf.
     
    Kortom: Persoonlijke aandacht en reflectie helpen jou om te gaan ondernemen op jouw manier, zelfs in moeilijke tijden
     
    Er bestaan geen standaard oplossingen die voor iedereen werken
    Onderzoek wijst steeds vaker uit dat ‘one size fits all’ oplossingen een illusie zijn.
    Mensen hebben verschillende hersenstructuren, hormoonhuishoudingen, persoonlijkheden en ga zo maar door.
    Dit geldt voor zaken als afvallen, gezondheidszorg, onderwijs…en des te meer voor ondernemen.
     
    Dit merkte ik al jaren terug toen ik dure marketingopleidingen ging volgen.
    Ik zag dat van de 100 mensen die marketing leerden maar een klein deel echt de successen boekte die ze wilden.
    Erger nog: veel ondernemers raakten in een dieper dal naarmate ze meer leerden over personal branding, marketing en verkoop.

    Ik ben toen gaan zoeken naar manieren om ze uit dat dal te krijgen. En ze op het pad naar – door henzelf geformuleerde – geweldige resultaten te zetten.
    Al snel bleek dat het ene probleem het andere niet was. En de ene ondernemer niet de andere.

    Daarom heb ik een aanpak ontwikkeld gebaseerd op zes ondernemerstypes. Hiermee kan je als ondernemer achterhalen wat jij wilt, wat je tegenhoudt en hoe je jouw grote doelen bereikt op jouw manier. Benieuwd naar jouw sterkste type? Doe – net als 1600+ andere ondernemers – de gratis test.

    Geen enkele ondernemer is hetzelfde: ga uit van eigen kracht
    Laatst rondde ik een groepsprogramma af met mijn klanten.
    Zij vertelden me dat hun grootste doorbraak is dat ze zijn gaan ondernemen op hun voorwaarden.

    Of zoals een ondernemer zei: ik onderneem nu van binnen naar buiten.
    En ze ervaren totaal niet meer dat ze trucjes of technieken toepassen om klanten te krijgen.
    Ze doen gewoon wat goed is voor de klant, hun bedrijf en zichzelf.

    Een conclusie die we samen trokken is dat de persoonlijke aandacht en het maatwerk hierbij een enorm belangrijke factor in is geweest.

    Kortom: Met persoonlijke aandacht en maatwerk maak je contact met ‘de beste versie van jezelf’ en laat dat nou ook nog eens een geweldige ondernemer zijn 🙂

    Mijn keuze voor deze manier van werken is heel persoonlijk. De vraag is in hoeverre jij en bepaalde klanten behoefte hebben aan veel persoonlijke aandacht.

    Waar ik wel heilig in geloof is dat het altijd slim is om:
    1) in je aanpak de belangrijkste ‘identiteiten’ en problemen van je klant vooraf mee te nemen
    2) in je aanbod en marketing bij jezelf na te gaan hoe je klant de beste versie van jou krijgt
    3) van jezelf te beseffen dat je anders bent dan andere ondernemers; en dat dit je veel kansen geeft om je bedrijf op jouw manier – rondom je krachten – in te richten (doe de test om dit voor jou te achterhalen)

    Benieuwd naar het groepsprogramma? Of vraag je je af hoe je met persoonlijke begeleiding van mij snel tot geïnspireerde en krachtige resultaten komt? Kijk hier voor de mogelijkheden.



    Jouw reactie op Waarom ik wél geloof in persoonlijke aandacht en maatwerk

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

    css.php